cleft
cright

2011 attistiba

 
MŪS ATBALSTA

Atpakaļ


Sveiki kolēģi!

Kā jau bija runāts sākumā apkopojam ieteikumus no organizātoriem, komisijas locekļiem un sportistiem, šobrīd iesūtītie.

24.11.10

Sveiki,sportisti!Vēlos atgādināt, un ceru uz sapratni par startu...!Startam ir liela nozīme skijoringā,tādēļ ir jāparūpējās, lai starta laukumā būtu pietiekami daudz vietas sportistiem.Ja nemaldos, tad starts ar pieslēpošnu ir klasiskais starts skijoringā. Uz starta tiek laisti sportisti pēc aktualās sezonas rezultātiem un, ja arī izdodas atrast labu vietu pie bomja, tad tik un ta kāda ekipāža  iesprauksies pa vidu.Gribu ieteikt sekojošo - vai nevar izveidot kārtibu, ka sportisti stājās uz starta ar zināmu intervālu vienam no otra, ja vajag divās rindās, lai cits citam nekaptu uz slēpem. Turklāt jaunajā nolikumā uz starta būs divreiz varāk sportistu, tas nozīmē, ka starta līnijai jābūt divreiz garākai vai arī starts ar pieslēpošanu būs neiespējams:(P.S.Nevajadzētu arī aizmirst par zilajiem karogiem katram tiesnesim:)

Rihards Gulbis

Līdz 20.11.10

Sveiki!

 

Izlasot citu ieteikumus, arī es gribētu izteikt savas domas:

* Sacensību sākums 10:00 visu sezonu.

* LČ 6-7 posmi. LK 3 posmi + citi pasākumi

* LČ varētu būt 2 braucieni visām klasēm(arī Hoby) 12-15min +1aplis

*Klašu sadalījums varētu palikt kāds ir.

* Iesācēju slēpotājs arī iesācējs.

* Patika Riharda zvejas ieteikums par „Tautas” klases motociklu sadali, jo būsim reālisti, ka ar Minneli vai Jaweli un citiem ielas brīnumiem, pret krosa moci cīnīties īsti nav pa spēkam. Krosa motociklus gan nevajadzētu dalīt, jo cik, tad ir šie ČZ, IŽ.....

* Cēsu posms??????.

Ar cieņu Juris Hmaruks

Labdien!

Es Rihards Zveja izlasot visus ieteikumus arī vēlos izteikt savus ieteikumus par apbalvošanu un klašu iedalījumu:

Mēs Varētu dalīt: 
1.Līdz 20 gadiem
2. No 20-30 gadiem
3.No 30-40 gadiem 
4. No 40-50 gadiem
5 No 50 un vecāki

1.Vecumu vajadzētu ņemt no BRAUCĒJA. 
2.Licenzes vajadzētu maksāt 15 Ls. Dalības maksa ne vairāk kā 5 Ls no ekipāžas.
3. Bērniem līdz 18 gadiem bezalkaholiskais šampānietis ja tāds būs.
4  Visas klases atstāj kādas viņas ir tikai rezultātus iedala:
     1. Tautas klasē jādala motocikli ielas un krosa motocikli:
        a. Tas nozīmē. Krosa motocikli ar krosa rāmi un motoru vienā.
         b. Pārējie otrā kurā ietilpst enduro tipa motocikli.
     2. Krosa motocikli arī jādala
         a. Padoju savienībā ražoti un ČZ un tim līdzīgi kas ražoti apmēram līdz 1990 gadam.
         b. Kas ražoti apmēram no 1990 gada un jaunāki krosa motocikli
5. Sacensību sākums visu sezonu plk. 10.00
6. Iesācējos arī vajadzētu braucējam būt iesācējam. (slēpotāju trūkumu dēļ varētu atļaut braukt jebkuram slēpotājam)

P.S . Pēc manām domām šādi mēs varētu piesaistīt vēl ļoti daudz dalībniekus nākotnē un šogad.
 
Ar cieņu Rihards Zveja. 

 

Par 2011.gada skijoringa sezonu:

Ja organizātorus apmierina pagājušās sezonas nosacījumi sacensību organizēšanā un ir vēl gribētēji rīkot turpmāk- prieks par to.

Nevajadzētu liegt iespēju rīkot LČ posmus arī organizātoriem, kam nav vajadzīgs komisijas atbalsts-izstrādāt noteikumus kopīgai sadarbībai. 

·         Sacensību sākums varētu būt plkst. 10:00 visu sezonu.

·         Sacensību skaits: 7 LČ posmi

                               3 kausa posmi

                      Rīgas čempionāts- ’’ Rīgā’’

                      Baltijas- ja piedalās kaimiņvalstu sportisti

                     Komandu čempionāts???

·    Padomāt par skijoringa atgriešanos Latgalē.

·   Skijoringa klavitāti, protams, visu laiku vajadzētu uzlabot- vai radikāli mainot pret jaunu, vai striktāk pieturēties pie vecās???

·   Veterānu klasē- vadītājam  obligāti vajadzētu būt sasniegušam 50 gadus, varētu padomāt par tehniku- tauta vai meistars.

·   Sāpīgākais jautājums- jauniešu “ trūkums.”

·   Čempiona titulu ir jāmāk izcīnīt un aizstāvēt.

·   Sadalījums pa vecuma grupām- stipri sadārdzina dalības maksu.

 

       Ar cieņu

      Dzintars Stūresteps

Cau,Oskars Valpeters.  Atvainojos nav garumzimes/berni pacentas/
  Sakuma drusku par Zelta mopedu.Aptaujajot lielako dalu mopedistus nonacam pie secinajuma ka ziema gribetos organizet tikai 2-3 sacensibas/Baltijas cem.-Olimpiade-Rigas cem./var but vel kadas ,viss  atkarigs no organizatora un piesaistitajiem finansu lidzekliem.Vel gribetos sogad sakartot Zelta mopeds nolikumu ar parejiem mopedu sacensibu organizatoriem lai nolikums butu vienads visas Latvija rikotajas mopedu sacensibas.
   Skijorings.
 Piekritu par vecuma grupam  MTK/MMK.Veteranu klase 50-slepotajs 45.Labu apspriezamu piedavajumu izteica  Zolmanis,
piekritu ari Ingusam  Berzinam par iesaceju klasi ka slepotajiem jabut  tadiem pasiem.Par brauciena laiku 10.min=2.apli.Divi braucieni katra klase.        Posmi . Lat vijas cempionats 5-7.posmi.Baltijas cemp.Rigas cemp.Olimpiade.
  Komandu cempionats.Latvijas kauss 2-3.posmi
  Abalvosana-Lat .cemp. medala'diploms'sampaniets.sezonas beigas kauss.Parejas sacensibas jaizverte finansu situacija skijoringa komisijai.Organizatoriem lugums  piesaistit  vairak  vietejos  medijus,atbalstitajus,sponsorus ar savejie
reklamas plakatie un baneriem/pec pasu izveles balvas/.
Centisimies komisija vienoties par labu risinajumu sacensibu organizesanai.Paldies.Barga ziema...busssss.

Tātad manas Zigurda Millera domas.

Nepieciešams celt Skijoringa prestižu un sacensību kvalitāti.

1.1.Trašu kvalitāti tomēr lielā mērā nosaka laika apstākļi, taču tas neliedz mums izgatavot un uzlikt par pienākumu organizātoriem uzstādīt reklāmas, vismaz starta zonā ( ar LaMSF, klubu un atbalstītāju logo ) nodrošināt apskaņošanu un komentētāju. Pjedestālu ar baneri aizmugurē, domāju komisijai tas būtu jānodrošina.

1.2.Uzskatu, nepieņemami ir tas ka, iespējams vienas sezonas laikā vienai ekipāžai iegūt 2 vai daudzos gadījumos vairāk LČ titulus ( nosauciet kādu no Latvijā esošajiem motosporta veidiem kur 15 min. nobraucot vienā sacensībā tas ir iespējams), manuprāt mēs atbalstam tikai un vienīgi 5 līdz 8 ekipāžu intereses, kur ir pārējo skijoringa saimes sportistu vieta. Ir jāpadomā un skijoringa attīstības labā jāveic formāta un klašu izmaiņas kas dotu iespēju cīnīties katram sportistam par uzvaru, savā vecuma grupā, iesācējos vai hobijos vai kādā vel sadalījumā kas veicina attīstību.

Ja klašu sadalījums būtu ka, Jaunieši varētu cīnīties ar sev līdzīgiem, pieaugušie sev līdzīgiem un vecīši savā konkurencē tas dotu manuprāt tikai plusus un veicinātu sportistus atsākt vai iesākt braukt Skijoringu.

1.3.Piedāvāju visām klasēm noteikt 2 braucienus. Brauciena laiks 15 min. + 1 aplis.

1.4.Sadalīt klases vecuma grupās, neņemot vērā motocikla kubatūru un slēpotāja vecumu.

 

                                                                                               

 Sveiks!
Es Aigars Jonass ar savu komandu apņemos organizēt LČ skijoringā vienu posmu pēc iepriekšējā gada nosacījumiem, t.i. sagatavojam trasi un par to saņemam 200 Ls, pārējais skijoringa komisijas ziņā. 
Lai būtu mazākas izmaksas un vairāk dalībieku uz starta vienā klasē, iesaku sacensības rīkot kā iepriekšējā gadā LaMSF kausā, izveidojot apvienoto meistaru klasi un apvienoto tautas klasi. Divus braucienus noteikt visām klasēm arī jauniešu un iesācēju klasei.
Par balvām domāju, ka posma uzvarētājiem pietiek ar medaļām un šampanieti. Jauniešu klasei obligāti bezalkoholisko šampanieti. 
Par sacensību sākumu, domāju paliek kā iepriekš - janvārī 10:00 bet februārī 11:00.
Starta tiesnešiem pievērst lielāku uzmanību falšstartiem, vainīgos sodīt pēc nolikuma.
LČ rīkot ne vairāk kā septiņus posmus.

Ar cieņu Aigars Jonass.

 

 

 Labdien!

Es, Rihards Zveja vēlos arī nakamsezon rikot sacensības vienu posmu, mani apmierina noteikumi, kas bija pagāšajā gadā. Pagaidām vairāk ieteikumu nav.

 

Labdien!

Vēlos organizēt 2011.gada sezonas Latvijas čempionāta posmu skijoringā Liepkalnes trasē.
Mani pilnībā apmierina pagājušās sezonas Latvijas čempionāta organizēšanas noteikumi, kad visu nodrošina skijoringa komisija, samaksājot organizatoram par trases sagatavošanu.

Ar cieņu - Guntis.

 

Sveiciens,

pēc tava zvana trīs dienas J  intensīvi domāju ,ko vajadzētu mainīt uz nākamo sezonu un

nonācu pie vienas lielas atziņas: nevajag mainīt to, kas ir gana labs un jau pārbaudīts!

Neesmu dzirdējis lielus pārmetumus par iepriekšējo sezonu tāpēc arī neko briesmīgi mainīt negribu,

ja visi klubi nobalso “par”, tad varētu arī LČ formātu izmainīt uz tādu kāds mums ir Kausos, jo tas tomēr radikāli samazina izdevumus vairāku moču uzturēšanai!

Varbūt jāpadiskutē par kāda tiesneša posteņa palielināšanu un bērnu dzirdīšanu ar alkoholisko šampi J,

Noteikti pietiktu tikai ar četriem LČ posmiem ,kur pirmais posms nevar tikt rīkots pirmajā sacensībām  iespējamajā brīvdienā!

 Mareks Š.

 Labs vakars!

Katru gadu sēžam n-tās stundas Lamsf telpās un domājam kādas izmaiņas veikt skijoringā lai piesaistītu jaunus braucējus un popularizētu šo sporta veidu LV... Tagad palasot Zigurda rindkopas, redzu, ka atkal būs daudz laika jāpavada lai visi skijoringa komisijas locekļi vienotos par 2011 gada sezonu! Uzskatu, ka nevajadzētu dalīt pēc vecuma grupām, jo tad sanāks tas pats variants kas šobrīd ir motokrosā - kausu vairāk kā braucēju :) Esmu tādās pat domās kā Mareks, ka mainīt neko nevajadzētu. Ar 5-6 posmiem čempionātam būtu o.k.
Daži jautājumi vienīgi ar iesācējiem - cik sezonas var braukt kā iesācēji un vai būtu pareizi laist profesionālus skijoringa slēpotājus šajā klasē?! ;) Peace
Ingus Bērziņš

 

Raivis Zolmanis Ieteikumi vai papildinājumiPar trasitrases platums 8mPar nolikumuHobiju TK un MK klases pārveidot, tā lai varētu braukt netik atri braucēji no ski pamatklasēm (nosakot tām kritērijiem) un lai izcīna kaut kādu čempiona titulu)virs mīnus 20" sacensības atlikt uz vēlāku laiku.Vecmeistaru klasi pilveidot un dot Lč tituluklases: 85 kross; mopēdi !!!!!Par čempionātiem un kausiemLatvijas čempionātu saglabāt. Papildināt  līdz sešām sacensībām vai septiņāmAtteikties no Latvijas kausa (naudas ziņā nes mīnusus pašreizējā formātā)Atteikties no Latvijas skijoringa kausaPārējās sacensības rīkot kā (Rīgas atk. Čemp.); (Baltijas č); (olimpiāde); (komandu č.); (piem. kā kādreiz bija "SOVETSKIJ MOLODŽOŽ" vai līdzīgi spēcīgi nosaukumi)Aprunājos ar saviem Labākajiem braucējiem nevēlas Latvijas kausu tādā formātā. TK un MKJa izmantotu Latvijas kausa principu tad brauciens ir 10 minūtes plus aplis! - tas ir par maz priekš Lč. Latvijas čempionātā šobrīd ir 15 min plus 2 apļi, kopā tas ir 18-22 min, braucot īsāku brauciena laiku - vai tas būs Lč.TitulsLčJauniešiLčMTKLčLTKLčMMKLčLMKLčMTK ; MMK Braucēji līdz 23 g.vecumam izcīna Lč titulu (kādu vajag precizēt), ja arī slēpotājam ir līdz 23 gadi - tas patsLkHTK HMK var braukt arī no MTK; LTK; MMK; LMK tie kas netiek pirmajā sešiniekā un tie kuri nav pēdējo 5 gadu laikā 1-3 v ieguvēji Lč kopvērtējumā. Izcīna Latvijas kausaLčVecmeistari 50 gadiem braucējs; Slēpotājs no 45 gadiem vēl var ( idejas līmenī )LkSuperbraucieni naudas prēmijas MK ; TK 1-5v ieguvēji un 1-6 no Lč 2010 kopvērtējuma (3-5 apļi vai 10 min) kopvērtējumā Latvijas kausa ieguvējs superbraucienos.LkGandarīja brauciens naudas prēmijas MK ; TK no 6.v ieguvēji un no 6.v.  no Lč 2010 kopvērtējuma (~10min) kopvērtējumā Latvijas kausa ieguvējs 

Sveiki!

Man patīk  pagājušā gada variants. Es uztaisu trasi un visu pārējo ātros, tiesnešus, muziku, ēdināšanu nodrošina komisija. Sacensības jārīko tā lai nevarētu iegūt vairākus čempiona titulus vieni un tie paši visās klasēs. Labs ir latvijas kausa formāts nevajaga divus motociklus un var riktīgi izbraukties. Vecmeistariem vajadzētu noteikt 50 gadi braucējam, slēpotājam par vecumu varbūt nevajadzētu tik strikti. Ja tagad neko nemainīsim jauni braucēji klāt nenāks.

Aivars Zveja

Komisija gaida Jūsu ieteikumus un viedokļus ar kuriem tiks papildināts šis ieteikumu sarakst.

Lūdzu sūtīt uz e-pastu  zigurd(at)inbox.lv

 

 

 


Atpakaļ


© 2009 Biedrība SO Valdlauči | izstrāde: it24.lv